Happy Halloween from Mindless Behavior!

Happy Halloween, CelebSecrets4U readers!

One of our favorite holidays, Halloween, is right FINALLY here! We chatted with Ray Ray, Princeton, Roc Royal and Prodigy of Mindless Behavior to share funny memories from the highly anticipated day just for YOU! Check out our Q&A with the boys below.

CelebSecrets4U: What was the most memorable costume you’ve worn on Halloween?

Ray Ray: “When I dressed as a nerd! Everyone loved my costume.”

Princeton: “My favorite halloween costume had to be last year when I dressed up as John Lennon.”

Roc Royal: “I’d have to say a nerd as well! Ray Ray and I were nerds at the same time.

Prodigy: “My most memorable Halloween costume was Scream!

 

CelebSecrets4U: What is your favorite Halloween candy?

Ray Ray: “My favorites are Hershey chocolates and candy corn!

Princeton: “M&M’s all day! I love them; they are so colorful and nice.

Roc Royal: “Snickers, Twix, and Kit Kat bars!

Prodigy:Reese’s Peanut Butter cups and ButterFingers!

There you have it! Keep it here for more Halloween dish from your favorite stars all day!

Author: CelebSecrets4U

Share This Post On

31 Comments

  1. Hey MB!
    I can’t even go trick or treating today :(

    Happy Halloween anyway! ^.^

    Post a Reply
  2. And also I’m 12 and Ray – Ray and Roc Royal, you’ll never believe it but I was a nerd as my costume also! My favorite candy is twix, and I love to read.

    Well I hope you guys see this, if you don’t… oh well.

    Camille ^.^

    P.S. People consider me a nerd anyway lol

    Post a Reply
  3. hey mindless behavior
    i hope you had a good halloween
    im 13 and i love Princeton
    but the group would be incomplete without one of u
    please can u come back to London UK because me and my friend wanna come to your concert
    next year backstage pass as well
    me and my friend never stops talking and dreaming about u without talking about you our day is boring
    anyways i adore u all and i love u
    i am a crazy fan
    its freaky how me and Princeton are alike
    i love green b4 i knew about him
    im the same skin tone
    i love music,modeling,photography,designer
    i love studying and finding out new thingss
    i wanna become famous !!
    we both can talk Spanish
    we both love animals ( i used to want to become a vet)
    love the same sweets
    and i love u tbh
    they’re is allot i can say but it would take forever
    te quiero
    Angie ^^ (:

    Post a Reply
    • oh bitch stay off princeton thats my baby say it again im goin to beat the shit out of you and im 13 to

      Post a Reply
  4. I lovee Scream lol and me and roc have alot in common lol #iloveeyou prodigy andd im working on my 1ST single lol !

    Post a Reply
  5. HEY MB ILY PLZ COME TO THE PALACE OF AUBURN HILLS MY FRIEND AND I LOVE U SO MUCH!!!!!!!! ILY PRINCETON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LIKE ANGELIINA SAID, WE HAVE A LOT IN COMMON. I DONT SPEAK SPANISH THOUGH, BUT IF I EVER MET U,WE SO WOULD B A COUPLE LOVE YA!!!!!!!!!

    Post a Reply
  6. 143r MB & i miss ur we have a lot thing in commen

    Post a Reply
  7. i wish i can see ur again Mindless Behavior =143 =:> i love ray ray & princeton i also luv prodigy & roc roc royal we also got a lot in commen i love M B S000000000 muchhhh.C;my sis luv u prodigy she wish she can see ur again we love MB & we stay mindless………………

    Post a Reply
  8. I LOVE MINDLESS BEHAVIOR SO MUCH I WISH I CAN SEE YA ONE DAY I WANT BECOME A SINGER AND MY COUSIN WANT TO BE COME A RAPPER WE HAVE THIS GROUP CALLED MINDLESS GIRLS JUST ME AND MY COUSIN IS 10 AND AM 14 IT’S ME AND MY COUSIN I RELLY CON SING AND MY COUSIN CON RAP WE LIVE IN POUGHKEESIE NY LOVE MB

    Post a Reply
  9. hey mindless behavior i love you guys soooooooooooooo much 1-4-3 to be exact well anyway when im at school i sing your songs when im at home i sing your songs and during the weekend i listen to your songs and watch your music videos i never stop thinking or dreaming about you guys your the best guys that i know of oh and Roc i can sing the rap part of my girl really fast.i hope you guys can come to Fredrickson Elementry school in fredrickson,WA and perform for the school because the whole school practically loves you guys 1-4-3.My favorite songs are “Girls talkin bout,Mrs.Right,and My girl and out of all of you guys who i love the most in order from least to greatest it would be…. Prodige,Princeton,and Roc and Ray Ray are equal love you guys 1-4-3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post a Reply
  10. oh Roc and Ray Ray i love the same halloween candy as you“Snickers, Twix,Kit Kat bars,
    Hershey chocolates,and candy corn!”

    Post a Reply
  11. hayy roc royal i luv u so much i wel like 2 see u but i my n luv wit u…….tex me back went u gt this luv lasha…….n i wel allway luv u…………..haha

    Post a Reply
  12. i luv u roc royal i hope one day ill see you in person

    Post a Reply
  13. Roc we have the same fav candy reeses twix and kitkat

    Post a Reply
  14. i luv u roc

    Post a Reply
    • hey good morning how are you today my name is Luz they might come for my birthday
      on christmas

      Post a Reply
  15. i love u rayray am ur best fan and i hope u have a great halloween and am always mindlesss and love u and have so much funnnnnnnn thiz halloween

    Post a Reply
  16. i love u rayray am ur best fan and i hope u have a great halloween and am always mindlesss and love u and have so much funnnnnnnn thiz halloween be carefulll

    Post a Reply
  17. heu mb my sisters love guys alot they lisin to ur songs

    Post a Reply
  18. Hey cool dudes what was the worst coustume u have eva wore

    Post a Reply
  19. Okay, first of all I would like to congratulate mindless behavior on their fabulous accomplishments. Next, I would like to say to Princeton that I think you have a stupendous personality and great hair! I would like to meet you one day but until then keep doing your thing! Peace love and happiness:)

    Post a Reply
  20. I already met yall I want to see u guys again I love yall I adore all of yall I will always stay mimdless my favorite song is bang bang bang band-aid your favorite song keep her on the low and last but not least all around the world

    Post a Reply

Leave a Reply